Dijital Pazarlama Danışmanlığı

Günümüz koşullarında KOBİ’lerin dijital mecralarda pazarlama stratejisi oluşturması kaçınılmazdır. Bu danışmanlık kapsamında, KOBİ’nin dijital mecrada potansiyeli analiz edilerek doğru Pazarda doğru strateji belirleyerek kazanç sağlaması hedeflenmektedir.

 

    • Digital pazarlamada hedef kitle ve rakip analizi yapmak,
    • Digital medya planlaması ve planlamaya uygun mecra seçimi,
    • Digital İletişim stratejisinin kurulması ve uygulanması,
    • KPI Belirleme ve Önemli KPI’ ların Tanıtımı
    • Çok Kanallı Dijital Pazarlama Yönetimi
    • Medya Planı, Kampanya ve Rekabet Ölçümleme
    • Google analytics ile etkinlik ölçümleme ve verilerin analiz edilmesi
    • Dijital Reklam Modelleri ve Maliyetlendirme

Bilgi Formu

Bu konu hakkında daha detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz…

Blog / Haberler